Download hier uw Robotic Invoicing Whitepaper

Whitepaper Robotic Invoicing: Stapsgewijs richting administratieve lastenverlichting

In 2010 werd onder de naam ‘dienstverlening: samen doen’ een brede visie op digitale dienstverlening binnen de overheid vastgesteld die in 2020 volledig moet zijn gerealiseerd. Hierin moet met de inzet van technologie de geboden service verbeterd worden. De komende jaren digitaliseert de overheid haar dienstverlening en Robotic Invoicing speelt hier op in. Met Robotic Invoicing voldoen overheden én leveranciers aan de veranderende e-facturatie wetgeving en wordt er een deur geopend naar een wereld van mogelijkheden omtrent administratieve lastenverlichting.

In deze whitepaper wordt dit concept toegelicht en laten we u aan de hand van een stappenplan zien, hoe eenvoudig het is om ‘in te stappen’ op een manier die bij uw organisatie en behoeften past. Vraag hier uw exemplaar aan. Na achterlaten van uw gegevens ontvangt u een email met een link naar de whitepaper.