Invoerportaal

Uw klant heeft aangegeven dat zij alleen nog e-facturen wil ontvangen. U verstuurt echter maar een paar facturen per jaar naar uw klant en u wilt geen investeringen doen in nieuwe software of aanpassingen aan uw huidige software. in dit geval biedt het invoerportaal een uitkomst. Check altijd even bij de leverancier van uw boekhoudsoftware of zij al een Access Point op het PEPPOL hebben. In dit geval heeft het vaak weinig voeten in de aarde om uw facturen ook over dit netwerk te gaan versturen en kunt u kiezen voor de optie ‘Bestaande e-facturatie aansluiting‘. 

Het invoerportaal, ook wel Easy Supplier Portal, is een eenvoudige en kosteloze manier om kleine aantallen facturen naar uw klant te versturen. U voert uw factuurgegevens online in, verstuurt de factuur en deze wordt vervolgens, als e-factuur, bij uw klant afgeleverd.

Zo werkt het Easy Supplier Portal

Allereerst moet u als organisatie geregistreerd worden bij ons portaal. Na het controleren van uw gegevens zullen wij u aanmelden. Vervolgens kunt u inloggen in het portaal en kunt u meteen beginnen met opmaken van een factuur. Het portaal zet de factuur om in het benodigde formaat en verstuurd deze naar uw klant. De factuur wordt vervolgens automatisch geïmporteerd in het financiële systeem van uw klant.

Easy Peppol Portal -Aanmelden Easy Peppol Portal - Login Easy Peppol Portal - Factuur invoeren en versturen
Registreren Inloggen Aanmaken en versturen

Hoe te starten?

U kunt zich aanmelden via het formulier op de voorgaande landingspagina. U ontvangt vervolgens een e-mail met een link naar het Easy Supplier Portal en meer informatie over de stappen die u moet nemen om hier gebruik van te gaan maken.


Veel gestelde vragen

  • Waarom is het Easy Supplier Portal gratis?
    Uw klant wil graag een laagdrempelige en eenvoudige oplossing aanbieden voor uw facturen. Uw klant draagt hiervoor de kosten omdat zij naar een volledig e-facturatieproces wil gaan.