Nieuwe e-facturatie aansluiting

Indien uw organisatie XML facturen kan genereren, dan kunt gemakkelijk aangesloten worden op het PEPPOL-netwerk. Dit platform zorgt ervoor dat uw uitgaande facturen in het juiste formaat aankomen bij uw klanten.

Om het voor u zo makkelijk mogelijk te maken, vindt u hieronder een stappenplan en leggen wij uit hoe het versturen van facturen met Easy Exchange werkt.

Stap 1: Aanschaf Easy Exchange

U begint met het aanschaffen van de Easy Exchange software. Wilt u hier graag direct mee starten? Dan kunt u contact met ons opnemen en wij helpen u graag verder.

Stap 2: Aanmelding als participant

U wordt door ons aangemeld als participant op het netwerk en dat geeft de mogelijkheid om e-facturen te versturen (en ontvangen)

Stap 3: E-factuur genereren

Nu kunt u een e-factuur aanmaken in uw ERP/Financieel pakket. Mocht dit pakket nog geen e-facturen kunnen maken dan zal de software van Easy Exchange deze factuur omzetten naar het gewenste elektronische formaat.

Stap 4: E-factuur versturen

In de laatste stap kan de factuur verstuurd worden. Easy Exchange haalt de facturen op uit uw financieel/ERP systeem en stuurt deze naar het e-facturatie netwerk. Vervolgens wordt de factuur in het juiste formaat verzonden naar de desbetreffende klant.

Ja, ik wil graag starten met Easy Exchange

Wanneer u zich aanmeldt via het formulier met de keuze dat u een nieuwe aansluiting wilt realiseren, dan zullen wij contact met u opnemen.